Gratis rondleidingen op Nationaal Ereveld Loenen

Wanneer?
Elke eerste en laatste zondag van de maand tussen maart en oktober een gratis rondleiding. De rondleiding start om 11 uur. U wordt opgewacht bij de ingang van Nationaal Ereveld Loenen (Groenendaalseweg 64). De rondleiding is geschikt voor families.

Rondleidingen 2020

Zondag 5 juli
Zondag 26 juli
Zondag 2 augustus
Zondag 30 augustus
Zondag 6 september
Zondag 27 september
Zondag 4 oktober
Zondag 25 oktober GEANNULEERD ivm aangescherpte coronamaatregelen

* Het rondleidingenseizoen is hervat. In verband met de geldende coronamaatregelen vragen wij deelnemers om 1,5 meter afstand te houden en de instructies van de gids op te volgen. Wij verwelkomen u graag!

Nationaal Ereveld Loenen
Nationaal Ereveld Loenen is een ongewone oorlogsbegraafplaats. Het is de laatste rustplaats van bijna 4.000 Nederlandse Oorlogsslachtoffers: militairen en burgers. Mannen, vrouwen en kinderen. Al deze mensen hebben een verhaal, hoe kort en eenvoudig ook.

Liever een rondleiding op maat?

Op zowel Nationaal Ereveld Loenen als Militair Ereveld Grebbeberg kunnen wij een rondleiding op maat verzorgen. Een rondleiding is mogelijk voor groepen vanaf 10 personen en duurt ongeveer een uur. De kosten bedragen €2,- per persoon. Heeft u specifieke wensen voor een rondleiding? Dan stellen wij graag een uniek programma voor u samen. De prijs hiervoor is in overleg.

Reserveer een rondleiding voor uw bedrijf, schoolklas of familie door contact op te nemen met Peter Raatgever via 070-3131094 of mail naar: info@ogs.nl

Schrijf in voor onze nieuwsbrief
Volg ons op