Victor Hendrik Willem Marie van der Sijp

Geboren op 03-12-1910 in Wamel

Overleden op 08-03-1945 in Chungkai

Foto Oma RA. Suprati

Terkirim 3 foto lama Oma saya RA. Suprati (cawang hijau) istri opa Victor dan om Johannes (Cawang merah) adik Ibu saya dan Tante Louise Helena (Cawang ungu) Stuurde 3 oude foto's van mijn oma RA. Suprati (groen vinkje) echtgenote van oom Victor... Lees meer

Stuurde 3 oude foto's van mijn oma RA. Suprati (groen vinkje) echtgenote van oom Victor en oom Johannes (rode vinkje)

kakak dari Ibu saya Carolina Johanna (saat foto dengan putri pertama saya Maria) mohon dibantu tambahkan ke laman opa saya

de zus van mijn moeder en tante Louise Helena (paars vinkje) de oudere zus van mijn moeder Carolina Johanna (op de foto met mijn eerste dochter Maria)

Mohon dibantu tambahkan ke laman opa Victor Hendrik Willem Marie van der Sijp karena sudah saya coba tambahkan ke Oorlog Graven Stichting berkali-kali ga berhasil.

Help alstublieft met het toevoegen aan de pagina van Victor Hendrik Willem Marie van der Sijp, want ik heb vele malen geprobeerd het toe te voegen aan de website van de Oorlogsgravenstichting maar zonder succes.

Bron: Familie

Geplaatst door Coördinator Archief Oorlogsgravenstichting op 12 maart 2024

Chungkai War Cemetery

Vak/rij/nummer 2A10
Sijp.V.H.W.M.van.der.2008.jpg

Leg bloemen op dit graf

Wilt u graag bloemen laten leggen op dit graf, dan verzorgen wij dit graag voor u.
Bestel bloemen
Bloemen en kransen