Ons werk in tijden van het Corona virus.

Geplaatst op 26 maart 2020

De maatregelen die afgelopen week zijn aangekondigd om het coronavirus terug te dringen hebben ook hun weerslag op de activiteiten van de Oorlogsgravenstichting. tot 28 april a.s. hebben wij een aantal maatregelen moeten nemen. In de tussentijd staan wij wel zo veel mogelijk voor u klaar. De beperkingen waar wij mee te maken hebben zijn:

1. Onze herdenking op 4 mei zal niet kunnen plaatsvinden in de vorm die u van ons gewend bent. Wij werken op dit moment hard aan een alternatieve vorm die u via de televisie en social media kunt volgen. Het is wel mogelijk bloemen te bestellen die wij op 4 mei bij de graven leggen. Kijk hiervoor op http://oorlogsgravenstichting/bloemen

N.B. In verband met de uitbraak van het Corona-virus zijn in Indonesie niet alle bloemen leverbaar. Het kan hierdoor zijn dat de bloemstukjes een andere samenstelling hebben dan u van ons gewend bent.

2. De informatiecentra op Militair Ereveld Grebbeberg en Nationaal Ereveld Loenen zijn tot 6 april gesloten. De erevelden zijn wel gewoon geopend. Wij vragen u wel tijdens uw bezoek 1,5 meter afstand te houden.

3. De gratis rondleidingen op Nationaal Ereveld Loenen beginnen dit jaar  later. Wij verwachten dat de eerste plaats vindt op de eerste zondag van juni.

4. Informatie over het annuleren van tickets voor de treinsreisregeling als gevol van de Corona-pandemie vindt u hier.

4. De pelgrimsreis naar Indonesie die op 28 maart zou vertrekken is verschoven naar september 2020.

5. Ons kantoor in Den Haag is komende weken alleen op dinsdag en donderdag geopend. Op de andere dagen werken wij thuis en zijn wel telefonisch en per mail bereikbaar.

Schrijf in voor onze nieuwsbrief
Volg ons op