Adopteer een graf

Veel van de oorlogsgraven in Nederland worden nog regelmatig bezocht door nabestaanden. Veel andere graven echter niet, omdat er geen nabestaanden meer zijn. Omdat wij niet willen dat de mensen in deze graven vergeten worden, bieden wij de mogelijkheid een van deze graven te adopteren.

Wanneer u een graf adopteert, vragen wij u het graf af en toe te bezoeken en er bloemen te leggen, bijvoorbeeld op 4 mei. Daarnaast kunt u ons helpen het verhaal van het oorlogsslachtoffer te achterhalen en aan te vullen op onze website. Aan adoptie zijn geen kosten verbonden. U kunt kiezen voor een oorlogsgraf op een van de Nederlandse erevelden of voor een oorlogsgraf bij u in de buurt.

Meer informatie

Schrijf in voor onze nieuwsbrief
Volg ons op